top of page

Colourpop Big Haul (First Impressions + Swatches)

Hello hello hellooo!

Στο σημερινό blogpost όπως θα διαβάσατε και από τον τίτλο, έχω να σας δείξω κάποια υπέροχα και ονειρεμένα πραγματάκια από Colourpop (όχι, δεν φαίνεται ξεκάθαρα ο ενθουσιασμός μου...) ! Να σας πω ότι είναι η πρώτη μου φορά που παραγγέλνω από Colourpop , επιτέλους δηλαδή, γιατί έβλεπα όλους τους άλλους που έκαναν παραγγελίες non-stop και εμένα μου έτρεχαν τα σάλια μόνο χαζεύοντας στο e-shop τους. Πριν σας δείξω τα swatches και σας πω την πρώτη μου εντύπωση για τα προϊόντα, να σας πω ότι η παραγγελία μου έφτασε μετά από 1 μήνα και 1,5 βδομάδα περίπου. Ναι, το ξέρω άργησε αρκετά να φτάσει στα χέρια μου, αλλά έφτασε! Το πακετάκι μου ήταν πολύ προσεγμένο και τα προϊόντα μέσα ήταν καλυμμένα με κάτι σαν αφρολέξ, πολύ μαλακό τέλος πάντων για να μην σπάσει κάτι σε κάποια περίπτωση. Τα μεταφορικά ήταν δωρεάν επειδή η παραγγελία μου ήταν πάνω από 50$ (80$), αλλά στο τελωνείο πλήρωσα γύρω στα 25€! Λοιπόν, τώρα βουρ στο ψητό...

Αυτά είναι στο σύνολο τα πραγματάκια που έκανα παραγγελία. Αρχικά, έχουμε τα δύο κουτάκια After Hours (Super Shock Shadow Collection) & Over Brunch (Lippie Stick Collection) .

  • After Hours:

  • SUPER HARD CORE (PEARLIZED)

  • DGAF (ULTRA-GLITTER)

  • DRIFT (SATIN)

  • AMAZE (ULTRA-GLITTER)

  • SAILOR (ULTRA-GLITTER)

  • WATTLES (SATIN)

FIRST IMPRESSION: Οι σκιές τους είναι απίστευτα βουτυρένιες!Πραγματικά η υφή τους είναι ξεχωριστή και μέχρι στιγμής δεν είχα στη συλλογή μου τέτοιου είδους σκιές. Η απόδοση τους, όπως βλέπετε και στα swatches, είναι πολύ καλή και όπως γράφουν στο χέρι έτσι ακριβώς γράφουν και στα μάτια. Εγώ προσωπικά μέχρι τώρα τις απλώνω με τα δάχτυλα -δεν ξέρω γιατί, αλλά με έχει βολέψει πολύ αυτός ο τρόπος- και έχουν αυτήν την απίστευτη απόδοση. Επειδή, όπως θα είδατε οι σκιές που έχω είναι όλες Satin ή Ultra-Glitter και μία Pearlized, όταν τις βάζεις πάνω στο βλέφαρα, με το φως της ημέρας ή με οποιοδήποτε φωτισμό, δείχνουν μαγικές! Λαμποκοπάει ο τόπος! Επίσης, η διάρκεια τους είναι πολύ καλή, κάτι που δεν περίμενα να σας πω την αλήθεια, λόγω του ότι είναι βουτυρένιες και κάπως πιο "λιπαρές" από τις συνηθισμένες σκιές -και + το ότι εγώ έχω λιπαρά κινητά βλέφαρα- νόμιζα ότι θα της απλώνεις και μετά από 2-3 ώρες δεν θα υπάρχει τίποτα! Κι όμως! Ακριβώς το αντίθετο!

  • Over Brunch:

FIRST IMPRESSION: Στο συγκεκριμένο σετάκι έχουμε 3 διαφορετικές υφές. Creme ( Faded + Rooftop ), Matte ( Parker), Matte X ( Cami + Payton + Mirror Mirror ). Απ' όσο γνωρίζω η φόρμουλα Matte X, είναι από τις πιο καινούριες τους δημιουργίες. Έχω να δηλώσω ότι όλα τα Lippie Sticks, ότι φόρμουλα και να ήταν, απλά γλιστρούσαν όταν τα swatch-άριζα. Για την απόδοση, νομίζω ότι δεν χρειάζεται να προσθέσω κάτι... Και τέλος, η διάρκειά τους είναι όπως όλων των συνηθισμένων κραγιόν ( θα έλεγα ότι τα Matte X, διαρκούν παραπάνω από τα υπόλοιπα και αφήνουν ελάχιστο stain μετά ). Αν φας κάτι ή αν πιεις, θυμήσου να τσεκάρεις το κραγιόν σου! 👄

Μετά έχουμε τα δύο Mini Size Kits ( First Date + It's Complicated ) με προϊόντα για τα χείλη.

  • First Date Mini Size Kit:

FIRST IMPRESSION: Το σετάκι αυτό έχει μέσα μόνο Ultra Matte Liquid Lipsticks. Η απόδοση τους είναι 10/10, με την πρώτη κιόλας στρώση έχετε το αποτέλεσμα που βλέπετε στη φωτογραφία. Όταν τα απλώνεις στα χείλη και μετά από λίγο όταν στεγνώσουν εντελώς -και όντως στεγνώνουν Ultra Matte- , κολλάνε ελάχιστα τα χείλη σου, αλλά δεν είναι κάτι φοβερό και ούτε κάτι που να μην μπορείς να το ανεχτείς. Η σύστασή τους είναι πολύ ελαφριά και είναι πολύ άνετα στα χείλη. Η διάρκεια τους είναι κανονική.

  • It's Complicated Mini Size Kit:

FIRST IMPRESSION: Αυτό το Lip Collection αποτελείται μόνο από Ultra Satin Liquid Lipsticks. Η απόδοσή τους για άλλη μια φορά, φανταστική! Η μοναδική διαφορά των συγκεκριμένων με των Ultra Matte είναι ότι, αυτά στεγνώνουν και έχουν μια ελάχιστη λάμψη -σχεδόν απαρατήρητη- στα χείλη. Και αυτά είναι επίσης πολύ άνετα στα χείλη και η διάρκειά τους είναι κανονική.

  • LUMIERE (LIPPIE STIX + LIPPIE PENCIL): Ε δεν γινόταν να μην πάρω το Best Seller τους -και συνέχεια out of stock- , Lumiere, που ήταν μια συνεργασία με την γλυκύτατη Kathleen Lights!

FIRST IMPRESSION: Just perfect for everyday, for every skin tone! Το Lippie Pencil, απίστευτα μαλακό -παρόμοιο σε υφή με τα μολύβια χειλιών της essence- .

  • FREE SAMPLES (FREE GIFT): Είχα κάνει την παραγγελία μου την περίοδο, που αν θυμάμαι καλά, αν η παραγγελία σου ήταν από ένα συγκεκριμένο ποσό και πάνω σου έδιναν δώρο και από ένα mini liquid lipstcik της επιλογής σου. Εγώ φυσικά είχα ξεπεράσει αυτό το όριο του ποσού και έτσι πήρα όλες τις επιλογές που είχαν! 😅

FIRST IMPRESSION: Να μην τα ξανά λέω...ξέρετε! 😍😉 Ελπίζω να μην σας φάνηκε τεράστιο το post και να το απολαύσατε! Για οποιαδήποτε ερώτηση, στείλτε μου dm στο @flawlessredlips στο Instagram. xoxo.

Recent Posts.
Archive.
Follow me.
  • Black Snapchat Icon
  • Black Instagram Icon
bottom of page