top of page

Too Faced - Sweet Peach Glow + Sweet Peach Oil Lip Gloss (review + swatches) .

Πόσο καιρό έχω να γράψω καινούριο blogpost; Έχω χάσει και εγώ το μέτρημα! Σας οφείλω μια συγνώμη όμως, γιατί ξέρω πως είναι να περιμένεις από κάποιον κάτι και να αργεί να γίνει (αυτό το κάτι) ή να μην γίνεται καθόλου. Αλλά ας μην χάνουμε κι άλλο χρόνο, ας μπούμε στο θέμα αυτού του blogpost. Απ' ότι είδα στο online κατάστημα των Sephora στην Ελλάδα, έχουν ήδη έρθει η παλέτα με το highlighter, το ρουζ και το bronzer, όπως και τα oil lip glosses, για τα οποία θα σας κάνω review παρακάτω.

Καταρχήν όλα τα προϊόντα της σειράς Sweet Peach (όπως και η παλέτα σκιών, για την οποία έχω συγκεκριμένο blogpost, μπορείς να το δεις εδώ) έχουν μια πολύ φρέσκια και γλυκιά μυρωδιά ροδάκινου! Όσον αφορά το oil lip gloss είναι πάρα πολύ ενυδατικό για τα χείλη, είναι λες και τα χείλη σου "βουτάνε" μέσα στο νερό. Έχει ως βάση το έλαιο ροδάκινου, το έλαιο της καρύδας και βιταμίνη Ε. Έχει ένα αρκετά μεγάλο doe foot applicator και όπως βλέπετε και στην φωτογραφία, έχει και μια μικρή κλίση, για να κάνει την εφαρμογή του προϊόντος πιο εύκολη. Επίσης, η ποσότητά του είναι στα 4mL.

Συνολικά κυκλοφορούν 8 αποχρώσεις, όμως στην Ελλάδα έχουμε μόνο τις 6 ( ΔΕΝ υπάρχουν στην Ελλάδα οι αποχρώσεις Peach Fuzz και Peach-Sicle). Τα μοναδικά μειονεκτήματά του θα έλεγα ότι είναι, 1ον η τιμή του, κοστίζει 22,10 € και 2ον η γεύση του. Προσωπικά πιστεύω ότι η γεύση του είναι αρκετά έντονη, κάτι που μερικές φορές με αηδιάζει κιόλας. Αλλά μπορεί σε κάποιες από εσάς, που θέλετε να γευτείτε αυτή τη γλυκάδα του ροδάκινου, να σας αρέσει! Και εννοείται ότι άφησα το καλύτερο για το τέλος ( όπως ακριβώς συνηθίζω να κάνω και με το φαγητό μου! ). Την παλέτα με το highlighter (3.0 g) , το ρουζ (5.5 g) και το bronzer (3.0 g). Η τιμή της είναι στα 44,80 €.

Οι αποχρώσεις που υπάρχουν στην παλέτα είναι υπέροχες για όλες τις αποχρώσεις δέρματος (Οκ, δεν είμαι τόσο σίγουρη για τα κορίτσια που έχουν πορσελάνινο δέρμα). Περιέχει μια απόχρωση highlighter η οποία είναι μια σαμπανιζέ-ροδακινή απόχρωση, με χρυσά μικρο-glitter και shimmer. Το bronzer είναι semi-matte, δηλαδή έχει μια ελάχιστη λάμψη, που όμως φαίνεται πολύ φυσική και όμορφη πάνω στα ζυγωματικά. Τέλος, το ρούζ είναι το αγαπημένο μου! Έχει το κατάλληλο χρώμα για να προσδώσει στα μήλα του προσώπου σας, το χρώμα της υγείας. Από τότε που πήρα την συγκεκριμένη παλέτα στα χέρια μου, δεν χρησιμοποιώ κάτι άλλο στο καθημερινό μου μακιγιάζ. Και εδώ είναι τα swathes.

xoxo, Anna Viktoria.

Recent Posts.
Archive.
Follow me.
  • Black Snapchat Icon
  • Black Instagram Icon
bottom of page